Monday, August 2, 2010

tq...!apreciated..

haha..
hari ini kan..wany kje half day..
dr pagi n anique..pg sini,pg sane panas terrriikk,mendidih je rase,semalam sejooqq tahap BEKU!.
hahah,,
penat giler OuH!pastu malas nak amek MC..so Kje jela kan.x NK mC..nak maintain la..
nak JADI employeee yg x pnah ade mc..(PEACE)
hahahah

X tau la weh,,..saket piot la..
berangin je..nak muntah!kenape la ek..
;(..

~~~~~~~~hari yg bermakna~~~~~~~~~
org kate....pengorbanan menyakit kan..
slame ni..aku hanye melihat kegembiraan kawan sekeliling..
sedang kan aku????aku jauh berbeza...menjalani hidup yg x same arah tujunya..
aku sabar...n senyum...mlihat kgembiaraan itu..
tp aku kene tau..aku kene berkorban semua ini..
mesti korang x dapat bayagkan kan..
huhuh...

SYUKUR ALHAMDULILLAH..

atas berkat doa aku n kawan2 baik aku,,
insyallah,,..
harapan aku....akan jadi kenyataann..
aku...gembira teramat la sangat...
x sangke...dapat jugak aku pluang ini...ya allah..
ni semua..atas bantuan ..insan yg aku sayang,,,
yg banyak bagi dorongan...sokongan..n tolong aku..
semua nya...atas usehe ye,,,
yg nak aku berjaya,...n dipandang tinggi,,
TERIMA KASIH Hariz Anique Arifin....

Harap usehe kite brjaya la kan..
 YEAH!!!!


hmm...
Bz Gak la ARINI~...
N fb!hahhahaha
arini x banyak sangat kej..
masuk keje pon kol 1pm..
mane la nak bz kan
hahha
seronok je,,
FB arini ade 12 fren request...
bukak tagged n myspace...setelah sekian lame x onn!!...
hmmm x sangke..
lelaki tu...update je pasal wany!!!hahahaha
bapak setie die n wany,,
tp bagus la die respect me....n terima kputusan wany ...utk plih HARIZ..huh
tgok profile die...
ltak name gf die..tp...album seme pic lame wany...:)
hm....
blur je.....
tgok tageed..die still antar wink..n love...walau pon die tau wany da lame x onn....
haish,,,,
ape2 pon NAZ..kawan n u mmg best ...n u so carring!!!!!apreciated sangat....
mintak maaf la..ye klau ade tersalah bahse...n halal kan makan minum wany k..

huhuhuh
malam ni teringin nak makan satay!.....huuhuu



End~
Wany Azman...Diary

No comments:

Post a Comment